«احیای رئیس جمهور» منتشر شد

«حرف زدن از شهادت آیت الله رئیسی و تشییع عجیب پیکر او سخت و آسان است. آسان از آن جهت که همه این ماجرا را تحلیل و تفسیر می‌کنند و سخت از آن رو که در واقع این حادثه است که باید ما را به سخن درآورد و آیا ما گوشی برای شنیدن این ماجرا داریم؟»

تاریخ انتشار: 13:31 - چهارشنبه 1403/04/6
مدت زمان مطالعه: < 1 دقیقه
«احیای رئیس جمهور» منتشر شد

به گزارش اصفهان زیبا؛ «حرف زدن از شهادت آیت الله رئیسی و تشییع عجیب پیکر او سخت و آسان است. آسان از آن جهت که همه این ماجرا را تحلیل و تفسیر می‌کنند و سخت از آن رو که در واقع این حادثه است که باید ما را به سخن درآورد و آیا ما گوشی برای شنیدن این ماجرا داریم؟»

این بخشی از یادداشت منتشر شده در ویژه‌نامه «احیای رئیس جمهور» است؛ ضمیمه روزنامه «اصفهان‌زیبا» که با موضوع روایت شخصیت سیاسی آیت‌الله رئیسی منتشر شده است.

پس از شهادت آیت الله رئیسی هریک از مطبوعات در مطالب و گزارش‌هایی به انتشار نقاط برجسته عملکرد و شخصیت آیت‌الله رئیسی اقدام کردند. روزنامه «اصفهان زیبا» نیز در این ایام با روایت‌های گوناگونی به تبیین شخصیت شهید جمهور پرداخت.

با این همه با توجه به شروع فرایند انتخابات جهت تعیین رئیس جمهور جدید به نظر می‌رسد رسانه‌ها آن‌طور که شایسته است نتوانسته‌اند فرصتی جهت کنکاش در ظرافت‌های شخصیت شهید آیت‌الله رئیسی بیابند.

روزنامه «اصفهان زیبا» با چنین نگاهی اقدام به انتشار ویژه نامه «احیای رئیس جمهور» کرده است، ویژه‌نامه‌ای که در آن 14 نویسنده هر یک از نگاه خود به روایت شخصیت آیت الله رئیسی پرداخته اند.

«احیای رئیس جمهور؛ روایت شخصیت سیاسی شهید جمهور خادم الرضا آیت الله رئیسی» ضمیمه روزنامه به کوشش فرشاد توسلی در صد صفحه به قیمت سی هزار تومان منتشر شده است.

مهدی بهارستانی، یاسر مرکزی، قاسم قربانی، حمزه وطن فدا، حمید ساجدیان، حمید ابدی، محمدعلی فولادگر، رسول صادقیان، احمد مهرشاد، علی دوستانی، احمد مقیمی، هادی کشاورز، یوسف دشتی اصفهانی و علی اکبر بقایی در این ویژه‌نامه قلم زده‌اند.

برای تهیه «احیای رئیس‌جمهور» با شماره 03132225258 دفتر روزنامه «اصفهان‌زیبا» تماس حاصل فرمایید.

برچسب‌های خبر
اخبار مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

- دیدگاه شما، پس از تایید سردبیر در پایگاه خبری اصفهان زیبا منتشر خواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که به غیر از زبان‌فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد‌شد

سیزده − شش =