رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اردستان:

برگزاری بیش از ۶۰ مورد یادواره شهدا در اردستان

در سال جاری بیش از ۶۰ مورد یادواره شهدا در شهرستان اردستان برگزار شده است. کنگره شهدای شهرستان اردستان همزمان با سراسر استان در آبان ماه سال ۱۴۰۲ برگزار و از هم اکنون کمیته‌ها و کارگروه‌های مختلف تشکیل و شرح وظایف به سازمان‌ها و نهادها و ادارات ابلاغ شده است.

تاریخ انتشار: 14:52 - دوشنبه 1401/12/22
مدت زمان مطالعه: < 1 دقیقه
برگزاری بیش از ۶۰ مورد یادواره شهدا در اردستان

در سال جاری بیش از ۶۰ مورد یادواره شهدا در شهرستان اردستان برگزار شده است.

حسین فضایلی، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اردستان به مناسبت ۲۲ اسفند سالروز تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی و روز بزرگداشت شهدا در گفتگو با خبرنگار آن اعلام کرد: بنیاد شهید همیشه در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و بزرگداشت یاد و نام  شهدا کوشیده است چون حیات و امنیت جامعه را مدیون خون شهدا می‌داند.

وی به اقدامات انجام شده در زمینه تکریم شهدا و خانواده‌های آنها اشاره کرد و گفت: برگزاری بیش از ۶۰ مورد یادواره شهدا، تعداد ۴۶۰ ملاقات حضوری، برقراری بیش از ۵۰۰ تماس تلفنی در قالب طرح سپاس، غرس۳۲۰ نهال به یادبود تعداد شهدای شهرستان، نامگذاری خیابان‌ها و مراکز آموزشی و کلاس‌های درس از جمله این اقدامات است.

همچنین نصب تمثال شهدا در ورودی‌های شهر‌ها و روستاها، برپایی مراسم غبارروبی و عطر‌افشانی قبور مطهر شهدا در مناسبت‌های مختلف، استفاده از ظرفیت فضای مجازی در معرفی شهدا و تدوین و چاپ کتاب در حوزه ایثار و شهادت انجام شده است.

او خاطرنشان کرد: کنگره شهدای شهرستان اردستان همزمان با سراسر استان در آبان ماه سال ۱۴۰۲ برگزار و از هم اکنون کمیته‌ها و کارگروه‌های مختلف تشکیل و شرح وظایف به سازمان‌ها و نهادها و ادارات ابلاغ شده است.

وی در پایان از مسئولین و مردم خواست همیشه به زنده نگه داشتن یاد شهدا در فضای جامعه کمک کنند تا کشور از توطئه‌های دشمن در امان بماند و جوانان که آینده‌سازان میهن اسلامی هستند، از شهدا الگو گرفته و سعادت دنیا و آخرت خود را تضمین کنند.

برچسب‌های خبر
اخبار مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

- دیدگاه شما، پس از تایید سردبیر در پایگاه خبری اصفهان زیبا منتشر خواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که به غیر از زبان‌فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد‌شد

18 + بیست =