شهر نارنجی در باغ تجربه

  شهر نارنجی، با مدیریت ژاله کرمانی اصفهانی با برنامه‌های متنوع و دیدنی مخاطبین بسیاری را جذب کرد. این برنامه که توسط دبیرخانه شهر دوستدار سالمند به مناسبت شب یلدا و به سالمندان اختصاص داشت، در سالن حکمت برگزار شد و برنامه‌‌های آن شامل: نقاله‌خوانی، حافظ‌خوانی، موسیقی سنتی، نمایش و مسابقه بود. در توضیح بیشتر […]

تاریخ انتشار: 13:59 - چهارشنبه 1401/09/30
مدت زمان مطالعه: < 1 دقیقه
no image

 

شهر نارنجی، با مدیریت ژاله کرمانی اصفهانی با برنامه‌های متنوع و دیدنی مخاطبین بسیاری را جذب کرد. این برنامه که توسط دبیرخانه شهر دوستدار سالمند به مناسبت شب یلدا و به سالمندان اختصاص داشت، در سالن حکمت برگزار شد و برنامه‌‌های آن شامل: نقاله‌خوانی، حافظ‌خوانی، موسیقی سنتی، نمایش و مسابقه بود. در توضیح بیشتر این برنامه و اهداف آن، ما را با صحبت‌های مدیر باغ تجربه دنبال کنید:

-دورهمی یلدایی با شهروندان ارشد

برنامه شهر نارنجی که روز گذشته برپا شد، ویژه شهروندان ارشد به همراه خانواده‌هایشان بود و هدف از اجرای آن، احیای سنت‌های آیینی در فرهنگ ایرانی است، یکی از این آیین‌ها، به نام یلدا و شب چله است که محبوب تمام ایرانی‌ها است. اما هدف از برپایی این سنت‌ها، دورهم بودن و صمیمیت و ارتباط عمیق بین اعضا خانواده است که باعث همکاری، هم‌رنگی و کمک به یکدیگر می‌شود.

در عین حال که ثبات و رشته پیوند خانواده‌ها را عمیق‌تر می‌کند و نسل‌های آینده در چنین خانواده‌هایی با اعتماد‌ به‌ نفس بیشتر و بهتر می‌تواند برای آینده خود قدم بردارد.گفتنی است استقبال شهروندان ارشد و خانواده‌هایشان از این برنامه و برنامه‌های قبلی چنان زیاد بود که ما را بر آن داشت تا خود را برای برگزاری برنامه‌های بیشتری آماده کنیم و در خدمت سالمندان عزیز و خانواده‌هایشان باشیم.

 

 

 

  • اصفهان زیبا
    پایگاه خبری اصفهان زیبا

    لیلا کهلانی