افتخارآفرینی اصفهانی‌ها در مسابقه ماساژ

برای اولین بار در ایران و جهان، مسابقه رکورد تایم ماساژ برگزار شد، این مسابقه که اکنون به ثبت جهانی رسیده است، افتخارآفرینی اصفهانی‌ها را شامل شد.

 

تاریخ انتشار: 13:52 - سه شنبه 1401/03/17
مدت زمان مطالعه: < 1 دقیقه
no image

بر این اساس، خبرها حاکی از آن است که مسابقه رکوردزنی تایم ماساژ برای بار نخست، ماه گذشته(اردیبهشت 1401) در تهران رقم خورد.

برگزارکنندگان این مسابقه انجمن مهرگان با مدیریت رضا فتحی از تهران و مجتمع آموزشی خدماتی آرامش ایرانیان با مدیریت رسول تشیعی از اصفهان و ثبت رکورد توسط کنفدراسیون جهانی ایمارو انجام شد.

گفتنی است؛ رکورد تایم ماساژ تمام شرکت‌کنندگان متناسب با قد، وزن و سن آنها ثبت جهانی شد، کم‌سنترین شرکت‌کننده این رقابت، سینا اصغریان با ۲۰ سال و مسن‌ترین شرکت‌کننده محمد اسماعیلی با ۵۷ سال هر دو از شهر اصفهان بودند. ضمنا از ۲۱ نفر شرکت‌کننده این مسابقه، ۷ نفر از استان اصفهان شرکت داشتند.

 

-رکورد تایم ماساژ شرکت‌کنندگان استان اصفهان

میلاد عرب  ۱۹ ساعت و ۴۷ دقیقه

نوید رستم‌زاده ۱۹ ساعت و ۴۴ دقیقه

محمدرضا خدارحمی ۱۹ ساعت و ۴۳ دقیقه

محمد اسماعیلی ۱۶ ساعت و ۱۵ دقیقه

بهروز علیجانی ۱۵ ساعت

سینا اصغریان ۱۰ ساعت و ۲۰ دقیقه

احسان مرادی ۱۰ ساعت و ۱۹ دقیقه

 

در پایان مراسمی در مجتمع آموزشی خدماتی ماساژ آرامش ایرانیان زیر نظر رسول تشیعی و با حضور مسئولین استان، از جمله: حسین مصلی نژاد‌، رئیس اداره موسسات کارآموزی آزاد سازمان فنی و حرفه‌ای، مصطفی سلمانی، رئیس محترم اتحادیه آرایشگران و وحید سلمانی، رئیس روابط عمومی سازمان فنی و حرفه‌ای برگزار شد و از قهرمانان اصفهانی تقدیر و تشکر به عمل آمد.

 

  • اصفهان زیبا
    پایگاه خبری اصفهان زیبا

    لیلا کهلانی