بلاتکلیفی نیمکت سپاهان برای دیدار با تراکتورسازی

تیم‌های اصفهانی در شرایطی به استقبال هفته بیستم لیگ برتر فوتبال می‌روند که شرایط نیمکت سپاهان مبهم بوده و معلوم نیست چه کسی سکان هدایت این تیم را در دیدار این هفته در اختیار خواهد گرفت. دیدارهای هفته بیستم لیگ برتر فوتبال، روز دوشنبه پیگیری می‌شود و تیم ذوب‌آهن در خانه میزبان پدیده مشهد بوده و تیم سپاهان نیز در تبریز به مصاف تراکتورسازی خواهد رفت و فوتبال اصفهان چشم‌انتظار کسب شش امتیاز کامل این بازی است.

تاریخ انتشار: 15:31 - شنبه 1400/12/7
مدت زمان مطالعه: 2 دقیقه
no image

از آخرین برد تیم ذوبی‌ها 6 هفته سپری می‌شود و  آن‌ها مدت‌هاست موفق نشده‌اند سه امتیاز کامل یک بازی را به اندوخته‌های خود اضافه کنند، ازاین‌رو دیدار با پدیده مشهد قعرنشین به دنبال کسب پیروزی هستند.
تیم ذوب‌آهن که با تساوی در دربی اصفهان، 19 امتیازی شد، در رده دوازدهم جدول رده‌بندی قرارگرفته و برای دور شدن از منطقه خطر، نیازمند نتیجه‌گیری حداکثری در دیدارهای پیش روست.
تیم پدیده با هشت امتیاز قعرنشین مطلق لیگ بوده و از روی کاغذ می‌توان این تیم را سقوط کرده لیگ بیست و یکم دانست اما مهدی تارتار و شاگردانش به‌خوبی می‌دانند غفلت از هر حریفی دردسرساز است و تفکر از پیش برنده دانستن؛ به ضرر تیم ذوب‌آهن خواهد شد.
تیم ذوب‌آهن برای پیروزی در بازی امروز کار چندان دشواری ندارد و پس از شش هفته یک‌بار دیگر شاگردان مهدی تارتار می‌توانند رنگ برد را ببینند.

دو تیم بدون مربی روبروی هم

در یکی دیگر از دیدارهای این هفته دو تیم سپاهان و تراکتورساز باید به مصاف هم بروند که هر دو تیم بر روی نیمکت دستخوش تغییراتی شده‌اند و معلوم نیست چه کسانی روی نیمکت دو تیم به‌عنوان سرمربی خواهند نشست.
پس از تساوی سپاهان در دربی اصفهان و تقسیم امتیازات، محرم نویدکیا اعلام کرد به‌واسطه اینکه نمی‌تواند ناراحتی هواداران بابت نتایج این تیم را تحمل کند، از مسئولیتش استعفا کرده اما یک روز بعد باشگاه سپاهان طی بیانیه‌ای از مخالفت هیئت‌مدیره با تصمیم سرمربی برای کنار رفتن از جایگاه سکان‌داری این تیم خبر داد.
در این بیانیه ضمن تأکید بر مخالفت با استعفای محرم نویدکیا به‌عنوان یکی از سرمایه‌های اصلی باشگاه، به مواردی چون تدوین راهکارهای تقویتی تیم و ارتقاء ظرفیت‌های فنی ورزشی کادر فنی و اجرائی تیم در ادامه لیگ اشاره شده بود؛ بااین‌حال در ادامه نوید کیا طی دست‌نوشته‌ای یک‌بار دیگر از تصمیمش برای کنار رفتن از نیمکت تیم سپاهان تأکید کرد.
گفته می‌شود تصمیم نویدکیا برای جدایی از سپاهان قطعی بوده و تصمیمی برای ادامه همکاری ندارد. روابط عمومی باشگاه نیز در واکنش به اتفاقات اخیر، خبری بدین مضمون منتشر کرده است: « پیرو بیانیه مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ باشگاه فولاد مبارکه سپاهان مبنی بر مذاکرات هیئت‌مدیره باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با آقای محرم نویدکیا و مخالفت جمعی با درخواست کناره‌گیری ایشان از سمت سرمربیگری تیم فوتبال که در جلسه کنفرانس خبری بعد از بازی تاریخ ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ مطرح شده بود، به اطلاع می‌رساند آقای محرم نویدکیا مجدداً در ساعت 00:24 بامداد روز شنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ با ارسال دست نوشته‌ای تصمیم خود را مبنی بر جایگزینی با مربی دیگری که احتمالاً کمک بیشتری به سپاهان خواهد کرد مطرح و از حضور در تمرین روز شنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ خودداری نمودند و همچنین آقایان محمود کریمی و علی مرزبان نیز از حضور در تمرین استنکاف ورزیده‌اند. مراتب جهت اطلاع همگان اعلام می‌گردد.»
این بیانیه عجیب نشان می‌دهد در این باشگاه خبرهایی هست و احتمالاً باید جدایی نویدکیا را قطعی دانست.
با توجه به افزایش فاصله تیم سپاهان با تیم صدرنشین، بخت این تیم برای قهرمانی کم رنگ شده و شاید تنها روی کاغذ باید برای طلایی پوشان شانسی قائل شد، از سوی دیگر با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، برای لیگ بیست و یکم سهمیه آسیایی در نظر گرفته نشده است تا مأموریتی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان پیش روی طلایی پوشان نباشد اما فرصت زیادی تا شروع لیگ قهرمانان آسیا باقی نمانده است.
در تیم تراکتورسازی نیز پس از برکناری سولدو، مدیران این تیم با ارطغرل ساغول به توافق رسیده اند اما معلوم نیست برای بازی دوشنبه این سرمربی روی نیمکت خواهد نشست یا خیر؟

  • اصفهان زیبا
    پایگاه خبری اصفهان زیبا

    مهری مصور

برچسب‌های خبر
اخبار مرتبط