خرید تجهیزات جدید برای آتش‌نشانی شهر کوشک

شهردار شهر کوشک از خرید لباس ضدحریق و یک دستگاه موتورسیکلت برای آتش‌نشانی این شهر خبر داد. مجید قربانی رنانی با اشاره به رونمایی از لباس‌های استاندارد ویژه آتش‌نشانان سازمان آتش‌نشانی شهرداری کوشک بیان کرد: به‌روزرسانی لباس‌های استاندارد برای آتش‌نشانی شهر کوشک به‌منظور حفظ سلامت آتش‌نشان‌های شهر، یکی از دغدغه‌های اصلی ما بود که پس از همراهی اعضای شورای شهر محقق شد.

تاریخ انتشار: 09:35 - سه شنبه 1400/03/11
مدت زمان مطالعه: < 1 دقیقه
no image

مجید قربانی رنانی با بیان اینکه آتش‌نشانان، افراد مخلص و بی‌ریایی هستند که برای خدمت به همنوع خود به آب‌وآتش می‌زنند و بدون هیچ چشمداشتی در سخت‌ترین لحظات زندگی افراد همچون کوه از آنان پشتیبانی می‌کنند تا طعم شیرین پشتوانه را با جان‌ودل احساس کنند، ادامه داد: آتش‌نشانان مهربان‌ترین آشنایانی هستند که به یاری امیدهایی می‌شتابند که تا خاکستر شدن، زمانی زیادی فاصله ندارند و هیچ‌چیز برایشان مهم‌تر از جان و مال مردم نیست و این مهم با پوست و گوشت و خونشان عجین شده است.
او با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های دیگر ما اعزام سریع نیرو به حوادث بود و از طرفی نیز ماشین‌های آتش‌نشانی نمی‌توانستند وارد کوچه‌‌پس‌کوچه‌های تنگ شهر شوند، گفت: در این راستا شهرداری اقدام به خرید یک دستگاه موتورسیکلت با تجهیزات کامل کرد تا سرعت‌عمل اجرای عملیات نیروهای آتش‌نشانی بیشتر شده و در حوادثی که نیاز به ماشین آتش‌نشانی نیست، موتورسیکلت به مکان موردنظر اعزام شود.
قربانی رنانی تصریح کرد: با توجه به این‌که شهر کوشک با داشتن بیش از هزار باغ به باغ‌شهر معروف است و معمولا باغ‌ها به سبب اشتعال‌زایی درختان درخطر هستند، نیاز به تجهیزات کامل‌تر برای آتش‌نشانی شهر احساس می‌شود که به فضل الهی این امر در آینده و با کمک مسئولان استان تحقق می‌یابد. او تصریح کرد: آتش‌نشانی شهر کوشک به سبب نزدیک بودن به شهرهای اصفهان، خمینی‌شهر، اصغرآباد، درچه و کهریزسنگ همیشه این آمادگی را داشته که نیروهای خود را برای همکاری به مکان‌های مختلفی که دچار حادثه شده‌اند، اعزام کند.

 

  • اصفهان زیبا
    پایگاه خبری اصفهان زیبا

    رسول مختاری

برچسب‌های خبر
اخبار مرتبط